Segítség a foglaláshoz

Kedves Anyuka,

Az alábbi képsorban segítek, hogy weboldalunkon hogyan tudsz foglalást leadni.

A foglalást ebben az esetekben ajánlom:

  • a szállítási költség csökkentése miatt
  • meglátsz valamit, amit nagyon szeretnél és nem szeretnéd, ha mások megvennék, még te átnézed a választékot. A termék kosárba rakása még nem számít foglalásnak, azt bárki kiveheti onnan, aki hamarabb lezárja megrendelését.

A foglalás miatt kérlek 2 napon belül jelentkezz e-mail címünkön, hogy meddig szeretnél gyűjtögetni,(mindenunkababa[kukac]gmail.com), egyéb esetben azt automatikusan töröljük.

Foglalni bármeddig lehet, ennek feltétele,hogy a foglalás kifizetésre kerüljön a jelentkezéstől számított 3 napon belül. Természetesen erről is számlát,díjbekérőt küldünk. A csomagot akkor postázzunk, amikor jelzed,hogy szeretnéd kérni.

Hosszabb idejű foglalásra a hónap utolsó hetében van lehetőséged, ilyenkor nagyon szívesen várunk a családi pótlék megérkezéséig, de ezt mindenképp jelezd a foglalás leadásakor (megjegyzésben), egyébként törlésre kerül.

Amennyiben több foglalásod van és azok együttes értéke eléri a 10.000 Ft-ot, úgy a -10% kedvezmény levonásra kerül a már kifizetett foglalásokból is, azt jóváírjuk az értékhatár átlépésekor.

Bármilyen kérdésed van szívesen segítek.

További szép napot!